Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Η ΠΑΟΛΑ ΣΤΗΝ ΔΡΑΜΑ ΚΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ... !

Του Παναγιώτη Γεωργιάδη*

Την Παρασκευή που μας πέρασε, 26 Ιουλίου 2013, η τραγουδίστρια Πάολα Φωκά τραγούδησε σε γνωστό νυχτερινό μαγαζί της Δράμας. Το κέντρο ήταν από νωρίς - καιρό πριν - "κλεισμένο" από τους θαυμαστές της και δύσκολα μπορούσε κάποιος να βρει εκείνη την ημέρα τραπέζι δίχως να έχει κλείσει νωρίτερα. Προσωπικά, είμαι θα έλεγε κανείς από τους συμπαθούντες την τραγουδίστρια αλλά μέχρι προχθές.. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να βρίσκομαι στο νυχτερινό αυτό κέντρο εκείνη την ημέρα, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεών μου στην Αθήνα από την οποία επέστρεψα στην Δράμα τα ξημερώματα του Σαββάτου. Στο κέντρο, όμως, πήγε η μικρή μου αδερφή με τον φίλο της. Κατά της 5:30 το πρωί κτυπά το κινητό μου τηλέφωνο δίχως, όμως, να το σηκώσω αφού ήμουν εξαντλημένος και το είχα στην δόνηση. Το πρωί με ξυπνά η μητέρα μου για να μου πει ότι η αδερφή μου νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Δράμας με διάσειση και σοβαρό κτύπημα στο κεφάλι.. 

Τι είχε συμβεί

Η μικρή με τον φίλο της μόλις κατέβαιναν από την πίστα του νυχτερινού κέντρου μετά από κάποιο τραγούδι της Πάολα όπου είχανε σηκωθεί να χορέψουν.. κατά τη διαδρομή έκαναν το λάθος να βρίσκονται στο "δρόμο" που είχε επιλέξει η συμπαθής τραγουδίστρια για το σόου της, οπότε λίγο πριν τα σκαλοπάτια του πάλκου η μικρή δέχεται ένα σπρώξιμο από πίσω το οποίο στάθηκε η αιτία να κοπανήσει το κεφάλι της στη γωνία των σκαλιών και να βρίσκεται μισολιπόθυμη στο πάτωμα. Ο σωματοφύλακας - μπράβος της τραγουδίστριας θεωρώντας ότι η αδερφή μου αποτελεί "κίνδυνο" για την τραγουδίστρια την είχε σπρώξει για να την απομακρύνει από το "προστατευόμενο επαγγελματικό του αντικείμενο". Η κατάληξη ήταν ένα 24ωρο προληπτικά στο Νοσοκομείο με διάσειση και κακώσεις στο κεφάλι με όλα τα υπόλοιπα. Στο σημείο αυτό πρέπει να αναφέρω ότι λίγο απείχε το κτύπημα από ευαίσθητα σημεία του αυχένα που θα μπορούσαν να επηρεάσουν για πάντα τη ζωή της αδερφής μου.

Τι να πει κανείς.. αναφέρω την ιστορία αυτή για δύο λόγους.. και σε καμία περίπτωση για να "βλάψω" την τραγουδίστρια η οποία θεωρώ ότι δεν έχει καμία ευθύνη για το συμβάν.

πρώτον, καλό θα είναι να προσέχουμε τα νεαρά μέλη των οικογενειών μας όταν έρχονται σε επαφή με "διασημότητες" που μπορεί να τους στοιχίσουν και την υγεία τους και τη ζωή τους στη χειρότερη περίπτωση και,

δεύτερον, καλό θα ήταν οι "διασημότητες" να νουθετήσουν τους σωματοφύλακες - γορίλες τους ότι δεν είναι ο κόσμος ο "εγκληματίας" που θέλει να τους βλάψει αλλά κάποια παιδιά που προσπαθούν να προσεγγίσουν το ίνδαλμα τους (άσχετα αν στην συγκεκριμένη περίπτωση κάτι τέτοιο δεν ισχύει).


*ο Παναγιώτης Γεωργιάδης είναι δημοσιογράφος  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου